Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.04.2008 20:49 - За Линейките, градският транспорт и пътниците.
Автор: runner81 Категория: Регионални   
Прочетен: 3015 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 25.04.2008 07:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Само да уточня пътниците на линейките и на градският транспорт са един-дол дренки.
Просто едните стигат по-бързо от другите.


ПО темата:
Днес за пореден път пътувайки (карайки имам предвид) към работа чувам сирена, обаче не виждам линейка!

Нито пожарна, нито полиция, абе една сирена такава силна и ... почти без дъх, ама не виждам никакво возило дето да издава тоя звук.

Току подминал Софийски Университет и изкачвайки ШОСЕТО, посока Дървеница и познатият ми сигнал (познат, понеже тази ситуация ми е DEJA VU, за трети, може четвърти път този месец) разтриса монотонното ръмжене на ДВГ-тата около мен. Нито отгоре се вижда, нито зад мен. Ми добре, щом не го виждам, значи не му преча :). 
Карам си аз и сигналът се усилва и усилва, а аз ПАК не го виждам тоя източник, на тоя звук. Ни пред мен, ни до мен, ни зад мен.

 Ми добре, подминава ме един Рали-състезател (маршрутка де и вътре нищо се не види - гъз до гъз имам предвид), и пак тоз звук, и ЕВРИКА, виждам линейка поне 200м зад мен. 
Аз в дясната лена а линейката в най-лявата такава. Следвайки правилата за движение най-лявата лента е за бързо подвижни МПС-та нали?, да ама НЕ. 

В наш"та ЕВРО-Столица, с наш"те ЕВРО МПС-та и наш"те ЕВРО пътища маршрутката ме задминава от ДЯСНО с поне 100км/ч (аз се движа с 80 а оня пич прелита покрай мен, пълен с хора все е дно съм шахта на пътя), а лявата лента се ВЛАЧИ с 0,5 м/ч.

Да не спирам с разказа А?

Аз си кретам с 80-90 а линейката изостава, маршрутката не я виждам вече и стигам,.... ТОЧНО така х-л ПЛИСКА. Там вече спрях (автобуси - таксита - маршрутки, абе не можеш помина с вело-, вело- вело- колелета бе), и най сетне онази линейка дето я слушам отпреди 2 км мина покрай мен! Не се отдалечи бързо ама поне ме подмина :).

Та в този тон, ЩО столична община не вземе да проведе едни ОБМЕННИ програми между шофьорите на Линейки и същите на маршрутки?

То и автобусите на градски транспорт не остават назад, ама понеже имат спирки тук таме, не са отпускат да ЛЕТЯТ кат" маршрутките.

Защо тази загуба на време ще питат някои, ами елементарно скъпи ми Уотсън:

ДА ЗАКЪСНЕЕШ ЗА РАБОТА, МОЖЕ ДА ТЕ ДОВЕДЕ ДО БЕЗПАРИЧИЕ ИЛИ ФИНАНСОВИ ЗАГУБИ! ДА ЗАКЪСНЕЕ, ОБАЧЕ ЛИНЕЙКАТА ЗА АДРЕС... ЗАГУБАТА Е ПО-СЕРИОЗНА.

АТ ТHE END:

за шофьорите на маршрутки - НАЙ-БЪРЗИЯТ ТРАНСПОРТ СТЕ СЛЕД МЕТРОТО, ПРИЗНАВАМ!

за шофьорите на линейки - ДЯСНАТА ЛЕНТА Е ПО-БЪРЗА!

image



Тагове:   транспорт,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lovefool - :)
25.04.2008 00:18
хаха, така е, все пак живеем в абсурдна държава, какво да се прави :)
цитирай
2. анонимен - Svetlana
25.04.2008 04:20
Runner ,tezi ochi tvoi li sa? Ostaviash me bez duh i bez sun...:)
цитирай
3. runner81 - Абсурдна и нагоре ако питаш мен
25.04.2008 08:01
Обаче няма как, трябва да се придвижваме някак :)

Светлана, мойте са ама с малко фотошоп, само за контраст :)
цитирай
4. ledzeppelin - Положението особено в София е отвратително..
25.04.2008 11:16
Всеки си кара в която си иска лента,с колкото си иска,мигачи не се подават..
цитирай
5. анонимен - Svetlana
26.04.2008 02:39
Runner ,zestoki sa!
цитирай
6. eien - Обогатени сме някакак си...
05.05.2008 15:54
Странна транспортна симбиоза
и ние имаме сили да се смеем...недълго май.
цитирай
7. анонимен - n
03.08.2008 16:25
само не ви препоръчвам да се движите със 76от плиска към младост-бус лентата на самият мост е в толкова окаяно състояние,че рейсът се движи като стоножка наляво надясно...да оставим настрани и факта,е шофиорът е дал газ до дупк и се движи със завидните 60 км/ч ма звука е все едно изтебител ф16 каза ;-)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930